Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Denise - 4 maj 2009 23:03


Nu har man legat i migrän hela dagen.

känner fortfarande av lite grann i huvvet.

men de kan nog bero på att man inte ha så mycket kvar i magen.


jag orkar inte göra något heller.

är alldeles färdig.


darl som skulle komma hit idag efter att han vare i åsel,

men de blev inge.

de förstå jag ju.

inte så roligt att sitta och lyssna på en sjuklings klagomål.

så är de alltid skönare att få klaga i sin ensamhet.


så vi ska väl ses imorn istället.

längtar.

vill ha en stor kram just nu.


nä vet inte om man ska göra nånting att äta eller gå och lägga sig igen.

ciaooooo

Av Denise - 4 maj 2009 11:05


min älskade vän från oslo ringde idag. ^^

de tyck jag om. är inte så ofta vi pratar så de blir roligare för varje gång.

undra om man ska skicka nå dåliga skämt mess te'n idag?

kanske behövs muntras upp.

eller?


Så ringde jag jocke idag och berätta att nu är jag på fötterna.

jag somnade ju ifrån han igår.

skulle ringa han efter csi-reprisen men jag hann somna innan de var slut och därmed han med! var väl kanske inte så poplärt, men är man trött så är man.


sove konstigt har jag också.

nacken var inte alldeles rolig, och jag känner huvet är lite mosig.

de lättar väl snart.


ska ta mig en prommis upp te far tror jag.

gett ju hämta hem katta innan han får nå psykbryt.

skulle egentligen hämta igår men de blidde som inge av.

Sen får vi väl se ifall de blir nån picnic idag också.

jag sanna och emma skulle väl om de blev fint väder idag med.

men just nu ser de rätt grått ut.

men vem vet.?


nä nu ska jag slöa en liten stund.

puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards