Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Denise - 5 maj 2009 15:53


Hehe.. nu har man vare lite odögdig igen.

Beställde lite från Shock för en stund sen.

Nå smycken och nå handskar.

Längtar tills att de kommer.


Shock.se

Så borde min beställning från Yves Rocher komma snart.

Beställde ju för en vecka sen, så de borde komma imorrn eller så.

Längtar.

Vill ha mina nagellack.

och är nyfiken på vad de är för hemligt paket jag har. hihi.. ^^,


Yves Rocher



Puss på er så länge!

Av Denise - 5 maj 2009 12:05

 

- "Min optiker har en skitfin motorcyckel!"

- "Ja, han kan det där  bågar!"

Av Denise - 5 maj 2009 11:36


Idag ska jag ta och göra något.

Igår gick de ju knappt att leva.

men tack gode gud för Eeze.

Även om jag tog den lite sent.


 


Satt och läste bipacksedeln idag.

de var då jävligt mycket man skulle tänka på.

Som du får inte ha magsår, tolvfingertarmproblem, vara gravid i 3 månaden, inte äta dom medicinerna och skulle kontakta läkare ifall du gjorde si och gjorde så.


sen de vanliga biverkningarna var att man blir illamående, kräkningar diarré, HUVUDVÄRK, etc.

hahha styggt.

man behandla huvudvärken så får man den kvar för att de är en biverkning.


Sen står de ju att lägsta dos i kortast möjliga behandling är de ju bästa.

Sen kollar man på ordinationen.

två tabletter för vuxna och två till om två timmar ifall de inte gav sig.

Hmmm.

Jag tog en igår och de räckte?

Så de måste ju vara väldans bra då?


Aja, surr surr...

De var en humla som surra för bi!


Ja jag ska ner och kolla tvätt-tid.

Gett handla lite.

Ska ner till affärrn här under och köpa nån färg.

tänkte måla om möblerna mina.

Så äckligt less på furu!


Sen gett jag upp te pappa, hämta kiwan.

Jag saknar henne så grymt mycket nu.

Sakna henne mest igår.

och tro inte pappa är så glad att hon fortfarande är där.

Skulle ju dit igår men, ja de gick ju som int.

inte direkt så att man hade alla energier på plats då!


Sen får vi se ifall jag får min jätte stora kram idag.

De tro ja nog. ^^,


Sen får vi se vad som händer.

Nu får ni ha de!

Puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards