Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Denise - 12 maj 2009 11:29


Jaha.. då är man vaken.

drömt konstigt har man.

men inte så konstigt när man ligger och lyssna på malou på tv'n och om barn.

de fula var att jag drömde om att jag drömde om några klasskompisar från högstadiet som jag inte prata med så där varddagligen. utan de var rätt länge sen jag prata med dem. dom var med i drömmen.

så konstigt.

orkar inte berätta nu.

men strange var den.



jaha.. sen vakna man riktigt upp av att Peder ringde.

Han ville bara kolla ifall jag skulle sova över där i natt.

men jag tro inte de.

tyckte darl och jag surra om att han skulle skjutsa hem mig efteråt.

för han skulle ändå hit.

var nå om nå byte med nån från ragunda.

om man uppfatta allting rätt.


aja..


ska väl ta och göra mig mänsklig så jag kan åka ner på byn och köpa mjölk åt pappa. drack ju upp typ två liter för stackarn igår.

och de var inte så jävla poppis bland carro och daniel.

de får ju knappt nå till morgonkaffet.

hehehe.. ja jag vet.. jag är evil!!!!!



Puss på er så länge!

Av Denise - 12 maj 2009 00:53

 

Vad sa Tarzan när elefanterna kom över kullen?

- Där kommer elefanter över kullen!

 

Vad sa Tarzan när elefanterna kom över med solglasögonen på?

- Han sa inge, för han kände inte igen dem!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards