Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Denise - 20 maj 2009 22:27



Åh jag håller tummarna för att darling kommer hit ikväll.. 

Han skulle fråga sin bror ifall han kunde köra ner. 

De hade vare underbart! Saknar han... Ja de gör jag!


 



Jag har sutte och spela Tropico 2 - Pirate cove en stund.

Så rooligt. Fast jag tro att jag gillar första spelet mer ändå.

För då säger hjälpredan "El presidente!"

De är mycket roligare. Man vill ju känna sig viktig!


hehe.. Aja.. ska fortsätta med mitt!

Puss på er!

Av Denise - 20 maj 2009 13:49



övertryck och undertryck,

blodtryck och papperstryck.

ja de är många olika uttryck för så lite egentligen.


aja..

dåligt väder idag.

åska. ja de kändes på huvvet.

dripp dropp, blodet droppar, blodet droppar,

eller? nä tyvärr, jag har ingen röd vecka. GUD VAD SKÖNT! :D

de hjälpte nog med P-staven trots allt.

höll på bli tokig där på slutet.

humörsväningar och inga roliga dagar. fy fan.


Han var här inatt... ^^, så mysigt att ligga i hans famn och bara vara.

önskar att man kunde göra de varje natt.

vi såg på tropic thunder igår.

snacka om pinsam film.

knäpp, jävligt knäpp film.


Undra vad man ska hitta på?

bra fråga.kanske kolla ifall man kan hinna tvätta ett par plagg kanske.

undra om de finns nån tid över.

Gett genast kika..


Vi höres!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards