Let the dark waltz begin...

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Denise - 11 maj 2009 22:37


*Om man får besök på en måndag kommer ens hus att vara fullt hela veckan.


*Om den första besökaren på måndag morgon är mörkhårig får man tur den veckan.


*Om han/hon är ljushårig får man otur.

Av Denise - 11 maj 2009 18:26


Nu har jag inhandlat gröna växter och krukor för nästan 1000:-

Nöjd är jag, för de blir jättefint till mitt varddagsrum.

Nu fattas bara nytt tyg till soffan och fåtöljerna.

Ja jag fetstilade lite för de blev så mycket klagomål sist, för att jag skreve fel.

Very well.



Jag vill ha en kristallkrona med både vitt och svart kristall i. De är asfint.

Sen fler stora vackra surrealistiska och abstrakta tavlor.

Sen en kandelaber som man kan ställa på bordet.

Helst en med fem ljus i. Så kan man ha riktigt blodröda eller svarta ljus i.



Ja, de skulle bli så fint så!

jag har funderat på att köpa hem sammetstyg och sy upp sånna där mustiga tjocka gardiner. Antingen svart eller blodröda.

Ja de röda tro jag på.

De skulle bli jätte mysigt.

Fast de skulle kunna bli fint med pärlemor-vitt också. De som bryter av de hela. Ge som lite kontrast i de hela dunklet.


Sen när vi var på Maxi Corne, tro ja de het, så hittade jag som fina hängen som såg ut som pärlor. Droppar, i pärlemor. Jätte fint.

Skulle passa där hemma också.

Gud vad jag sitter och drömmer mig bort.

Men de får jag göra. Ibland behöver man de.


Nä, nu ska jag ta och göra nå vettigt.

Puss i ljumsken och ha ne bra!

Av Denise - 11 maj 2009 18:05

 

- Vad är höjden av skrammel?

- Två skelett som älskar på ett plåttak!

Av Denise - 11 maj 2009 10:51


Ska få mig nå att dricka, sen hoppa in i duschen för att gå upp till pappa.

Ska hämta bilen för att senare åka ner te stan och göra nå ärenden.

ja där har vi min dagsplanering!


Drömde en mardröm inatt!

Vakna vid halv sex i morse. Kunde inte somna om på en gång.

Fick gå och dricka vatten och göra annat en stund innan.

Ja jag blir så där när jag drömmer mardrömmar.

Gett göra nå annat så jag kan koppla bort drömmen.


Nä idioter, nu ska jag fortsätta med att börja dagen!


Ciao!

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards