Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under mars 2011

Av Denise - 26 mars 2011 09:16

Jaha... igår, vilken stressig dag.. jag tro nästan man var på bristningen.. eller ursäkta jag var på bristningen ett par gånger.

Aja.. kom iväg till slut och nu är jag och jessica i dorotea.

De blev god mat och dryck igår och jag fick verkligen skratta ut.


nu sitter jag och jessica uppe och kollar igenom internet.

lyssnar på ring så spelar vi.

sen blire att vakna till riktigt.


höres

Av Denise - 25 mars 2011 08:31


Ja just tänkte bara påminna er om att det är Marie Bebådelsedagen och det är våffeldagen. För er som inte vet så heter jag Anna MARIE Denise, så jag har namnsdag.

och det kan ine vara bättre att ha namnsdag på en våffeldag :D

Så till alla andra Marie's där ute, Grattis på er namnsdag.

Av Denise - 25 mars 2011 05:59


Jaha då har jag hunne vare ut och försökt fånga gryningssolen. Dock var de väl inte mycket till sol och de var redan för ljust ute. Försökte få till lite andra bilder med men jag vet inte.. känns lika dåligt som vanligt.

Vet inte om de är att inspirationen hinner försvinna från mig så snabbt.

Om de kan vara för att jag alltid använder andras kamerer som gör de eller vad de är. Jag ger upp så fort.


Men men.. sitter nu med en kopp kaffe och försöker få tillbaks värmen i kroppen. Skulle vilja haft nån kaka eller nånting annat sött med.

Behöver nånting som kan hjälpa mig att hålla mig vaken ett tag till. Lite sent nu att somna, så de är bara att börja kämpa. Hoppas på att han kommer ner snart så man kan höja lite på tv'n och ha nån att surra med.


aja..

Av Denise - 25 mars 2011 04:30


Jag ligger nere på soffan och ser på the devils arithmetic. rätt bra film om judarnas svårigheter. Jag vet inte. jag har avre less länge på tjatet om andra världskriget, men jag vet ju hur viktigt de är. det är ju trots allt ett ärr som kommer leva kvar länge.


gryningen har kommit med. Så jag funderar på om jag ska sno hans kamera och smyga ut och se om jag kan lyckas fånga nå fina bilder snart. har ju ändå så pass mycket energi i kroppen. hade vare rätt nice med en gryningsbild.


jag känner mig rätt så ensammen just nu. eller har jag gjort hela natten.

aja.. jag ska fortsätta se filmen. hoppas ni sover gott där i era sängar.

Av Denise - 25 mars 2011 00:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Denise - 24 mars 2011 19:39

Jaha då sitter jag äntligen nere hos han igen.

Som vanligt så leker han med datorn. Ja de blev lite strul med macen så han måste få ordning på de.

under tiden har jag lekt lite med Guitar Hero. Var lite roligt att få spela de igen. Men den har vare lite strulig med. vill inte alls lyssna emellanåt.

Hoppas man kan få lite uppmärksamhet senare. Under tiden får han väl fortsätta med sitt så får jag koppla bort migsjälv på nå annat.


Har haft kramp i väntserarmen igen. mycket irriterande. altså jag kan fortfarande använda med de som pulserar smärta rakt genom armen. jobbigt. hade ju så där då jag var hemma hos mamma med, fast i båda. sen har jag även haft de i högerarmen en gång med.  får krypa under filten och värma upp mig lite.


Puss på er

Av Denise - 24 mars 2011 14:49


Jaha då, då sitter jag med en kopp kaffe och bara ta de lugnt.

För ett litet tag sen så hade jag lite oväntat besök. De var en som ville låna mitt fönster för att ta nå kort p§å kåken som brann igår.

Efter att han fått sina kort så stt vi och surra lite och han visa sin sida med bilder från bland annat branden igår.

Det var riktigt roligt. och han är riktigt duktig måste jag säga. De är sånt som gör en s§porrad till att vilja ut och fota själv. speciellt då man surrar om de med nån som kan och så vidare. Men men, de är bara att inse att de är väl inte riktigt min grej ändå, när man inte är i samma klass som alla duktiga.


Nä nu ska jag ta och göra nå vettigt här hemma och börja p§acka lite för helgen. Blir ju av till först Långsele, sen Dorotea och vidare mot Borgafjäll, eller nånstans där omkring. Spännande spännande.


Ciaoo

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards