Let the dark waltz begin...

Alla inlägg under mars 2011

Av Denise - 10 mars 2011 01:16

Nä nu är de fasen dags att sova...

ska sätta igång Deuce of Spades, en film. ni kan läsa om den i länken här nedan.

God natt folket.


http://www.deuceofspadesmovie.com/the_story.htm

Av Denise - 10 mars 2011 00:15

       

Av Denise - 9 mars 2011 23:04

Jag har nu sutte och kolla på Secret lives of women. Ikväll var de om freaks.

Mycket intressant. Jag vet inte men jag blir inspirerad av dessa människor, samt andra som vågar leva sina liv som de vill.


Nä, nu ids jag inte skriva mer. Puss

Av Denise - 8 mars 2011 13:22


Jaha då var det återigen Fettisdan. Är ni fulla med semlor eller har ni inte hunne än? Jag har inte hunne införskaffa mig nån ännu men ska så småningom.

Sen så är jag jäääkligt sugen på mamsen bruna böner med fläsk, för jag hörde på mina vårdtagare igårkväll att de skulle iväg och käka bruna böner med fläsk och få en semla på de. Åh de är ju så underbart med mammas bruna böner. Göttans


Jag har sove rätt bra i natt förutom att mina katter ha bråkat om min uppmärksamhet denna morgon. Mycket irriterande att ha buffande huvuden och sylvassa klor som klöser en när man vill sova. Men men deär fortfarande mina små älsklingar.

Sista drömmen jag hade var nånting blandat med dröm och minnen. Jag drömde att jag var vid sockerbiten med folk jag brukade umgås med hemma i långsele och även syrran. Vi satt och diskuterade nånting vilket jag tyvärr inte kommer ihåg nu, men de känns som de var nånting med typ fotbollsdiskot eller nått i den stilen som kuben hade när jag var liten.

I drömmen så satt vi och surrade om pojkar med. och sen ser jag en massa gamla jenkare fara förbi och en bra bit upp på vägen mot kyrkan, så ser jag pappas gamla chev. Lika rostig som jag kommer ihåg den. Den skapade många blandade känslor. Vi satt där med ett kollgieblock och skulle skriva upp nå siffror eller nånting. Minns inte riktigt. Och nr jag bläddrar lite i kollegiet så hittar jag ett recept som jag ska ha skrivit nångång, på nå typ av köttfärsbiffar. Receptet var inte riktigt fullständigt heller men de känns som jag har sett de nånstans. Och när jag vaknade sen så började jag direkt tänka på Sannas köttfärslimpa. Åh, jag måste ringa henne sen och fråga henne om receptet till den, för den var underbart go må jag då säga. Vääldigt länge sen jag åt den nu.


Nä jag ska ta och gå in i vindsförrådet och se om jag hittar en laddare till telefon. Har slut på strömming. Sen gett jag ta och städa upp lite. Är lite rörigt här.


Puss på er.

Av Denise - 7 mars 2011 11:54


Jag har sutte och fundera länge på att börja plugga en spa-utbildning som finns här. Och sökning börjar den 15:e mars. Så jag ska försöka ta mig ner till studieplus och surra lite. För nått jag skulle vilja med är att en nån kurs i PR och marknadsföring med.


Vore jäkligt nice att få gå nån kurs inom de för de har intresserat mig rätt mycket. Satt och kollade nyss på Google med efter sånna kurser och då fanns de lite granna om retorik med. Och de är ju faktiskt nånting jag höll på med i gymnasiet. Gick en kurs där som het presentationsteknik och jag tyck de var roligt. Gick även Speech, den engelska versionen. Och jag tyckte båda var skitskoj.


Nä jag ska ta och ho§p§pa in i duschen och fara ner te stan och göra lite nytta.


Puss

Av Denise - 6 mars 2011 19:13


Hallå där.


Idag är det söndag, och den börja lida mot sitt slut.

Vad har jag gjort idag då? Ja jag har mest tage ne lugnt förutom att jag har hjäl§pt han att städa undervåningen i hans hus. Ha vare riktigt roligt. Fått byta bort julen mot mer varddags ombonat. Ska dock ta och byta gardiner i köket igen nån dag framöver. För de han ha nu är på tok för små.


De känns mycket mer ombonat här nu fastän jag knappt gjort nått. Som ställde en lam§pa som stod på golvet vid en stor blomkruka på sidobordet bredvid soffan. Lagt nå dukar på borden och så. Rätt roligt faktiskt att få städa när de inte är ens egna hem där ingen egentligen bryr sig. Och när man får lite hjälp på traven.


Sen har jag sett tre av de senaste avsnittena av NCIS.

Åh jag älskar verkligen den serien. Och de som är med i Gibbs team, de gör det hela fullständigt. Jag förstår itne att man kan bli så glad och upprymd av en serie. Som Sons of Anarchy. Åh jag älskar den serien. Längtar verkligen tills nästa säsong släpps ut. Har sett att de skulle släpps nån gång i sept iår, men vet inte säkert än. Får hålla kolla på de.


Imorrn är ne måndag. Då ska jag ta itu med lite ett och annat. Så jag får de bortgjort. Very well. Nu ska jag se om de finns nå att göra.


Puss på er.

Av Denise - 5 mars 2011 15:49

Jaha då sitter man hemma med en kopp kaffe efter en tur till Långviksmon.

de var sån synd att de blåste så pass mycket. Så de blidde inge skoterhopp §pga av de. Så vi gick upp te rest. men de var proppat med folk där och jag undviker gärna sånna folkmassor.

Så vi åkte hemåt efteråt vi hade käka lite och tittat ner en gång till.


Sen stannade vi en sväng inne bjästa för att handla lite mat och dryck opå ica med. Jag ska göra lite chicken tikka masala med ris idag. och sen ska jag göra hallonmousse med digestivekex till efterrätt.

Det kommer bli asbra tro ja.


Hahaha... vad roligt.. Sitter och kollar å Emil och Griseknoen på viasat tv1000 nordic. Vilka barnaminnen. Inte varje dag jag ser på sånna gamla saker numera.


Very well ska återgå till mitt..

Puss på er ^^,

Av Denise - 5 mars 2011 11:07


Jaha.. då ska man göra sig klar att kunna fara och kika på marknad och skotergrejjer i Långviksmon, med han.

Solen skiner och jag känner mig oerhört pigg faktiskt. Älskar att kunna vakna någolunda tidigt och vara vaken många fina soltimmar.


Aja jag gett nog börja nu. Han har väl snart duscha klart nu.

Höres sen.

§puss

Presentation


I'm this crazy thing from a thing called norrland!

Omröstning

Vilken typ av musik är bäst att läsa till?
 Pop
 Rock/Metal
 Rap/Hiphop
 Klassiskt
 Folk
 Schlager
 Country
 Reagge/Ska
 Rockabilly
 Punk/Oi

Fråga mig

1 besvarad fråga

Guests

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards